Меню KDT

БЛОГ РУКОВОДИТЕЛЯ

введите текст

ОБРАЗОВАННАЯ СТРАНА

bilim land

block2_eop.png?_=1495530586
<

 ВЫБОР 

введите текст

Бастауыш сынып мұғалімі Л.К.Капизованың "Өсімдіктердің «Қызыл кітабы»" атты сабағы

  Күні: 11.11.2016

  Сынып: 2

Қатысқандар саны: 16

Қатыспағандар саны:

 

Сабақтың тақырыбы

Өсімдіктердің «Қызыл кітабы»

 

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

 «Қызыл кітап» туралы ақпаратты  біледі.

 «Қызыл кітапқа» енген өсімдіктерді атау ,сипаттау.

  Өсімдіктерді қорғау ережелерін құру.

 

 

Сабақтың мақсаттары

Барлығы : «Қызыл кітап» жайлы  және Қазақстанда жойылып кету қаупі  төніп тұрған өсімдіктерді біледі,таниды.

 Көбі: «Қызыл кітаптағы » өсімдіктерді атай алады, сипаттай алады.

Кейбірі: Өсімдіктерді қорғау ережелерін құрастыра алады.

 

Құндылықтарды дарыту

Оқушылар бойында табиғатқа деген сүйіспеншіліктерін арттыру арқылы табиғатты  қорғауға тәрбиелеу.

 

Пәнаралық байланыс

Әдебиеттік оқу

 

АКТ қолдану дағдылары

Бейнежазба

 

Тілдік құзыреттілік

«Қызыл кітап» , «Красная книга», «Red book»

«Өсімдік», «Растение», «Plant»

 

 

 

 

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

 

Сабақтың басы

5 минут

 

 

 

 

 

   5 минут

Ертеңгілік шеңбері. Амандасу

Шеңбер құрып,таратылған суреттердің бастапқы әрпінен басталатын жақсы қасиеттер айту.

Сен – талаптысың(терек),сен- инабаттысың (итмұрын)т.б.

Таратылған суреттер мазмұнына қарай топқа бөліну: ағаштар,шөптер,бұталар,бөлме өсімдіктері.

Ширату жаттығу

 «Сұрақтар шеңбері» әдісі

- Өсімдік тіршілігі үшін не қажет?

- Өсімдік қажетті жағдайларды қайдан алады?

Үш тілде атайық.

«Өсімдік», «Растение», «Plant»

 «БББ кестесі» әдісі

- «Қызыл кітап» жайлы не білесіңдер?

«Қызыл кітап» , «Красная книга», «Red book»

«Шырша», «Ель», «Spruce»

Суреттер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кесте,

стикер

 

 

Сабақтың ортасы

      5 мин

15 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

1 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 минут

 

 

 

 

3 минут

 

 

3 минут

 

 

Бейнежазба «ҚР «Қызыл кітапқа» енген өсімдіктер»

Мәтінмен жұмыс  «Әткіншек» әдісі

Тақырыпты бөлімдер бойынша оқу,сипаттау.

Постер құру

1-топ: дермене өсімдігі

2-топ : шырша ағашы

3-топ: таусағыз

4-топ:Грейг қызғалдағы

 Сергіту сәті.

 Күннің шыққаны жақсы ма? (күнді бейнелейді) 
Жақсы! (алақандарын соғады) 
Желдің соққаны жақсы ма? (желді бейнелейді) 
Жақсы! (алақандарын соғады) 
Достарыңмен жүрген жақсы ма? (адымдайды) 
Анаңды құшақтаған жақсы ма? (өздерін құшақтайды) 
Жақсы! (алақандарын соғады) 
Туған өлкеде жақсы ма? (құшақтарын жаяды) 
Жақсы! (алақандарын соғады) 
Үйіміз бар жерде жақсы ма? (үйді бейнелейді) 
Жақсы! (алақандарын соғады) 
Биде айналған жақсы ма? (айналады) 
Жақсы! (алақандарын соғады) 
Қазақстандық болған жақсы ма? 
(бас бармақтарын көрсетеді) 
Жақсы! (алақандарын соғады)

       

Тапсырмалар

1-топ: Өсімдіктерді қорғау ережелерін құрастыру.

2-топ: Сурет бойынша әңгіме құрау.

3-топ: Өлеңді оқып,ойыңды дәлелде.

4-топ: Табиғатты қорғау белгілеріне қарап ойыңды әңгімеле.

 Өрмекші әдісі

 Өсімдіктердің адам үшін зор маңызы жайында пікірлері

   Кері байланыс  «БББ кестесі»

 

 

Бейнежазба

 

 

 

 

Оқулық

Постер

Маркер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кесте,стикер

 

Сабақтың соңы

2 минут

 

Үй тапсырмасы. Ата-анамен аймағымызда жойылып бара жатқан өсімдіктер барын білу. Синквейн құру

Бағалау парағы

Оқушының аты-жөні

№1

 

№2

 

№3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Дискриптор

-         «Қызыл кітап» жайлы  және Қазақстанда жойылып кету қаупі  төніп тұрған өсімдіктерді біледі.

-         «Қызыл кітаптағы » өсімдіктерді атайды,

-         «Қызыл кітаптағы » өсімдіктерді сипаттайды.

-          Өсімдіктерді қорғау ережелерін құрастырады.

   

 

 

 

  

 

 

               

 

 

 


Жаңалықты мекеменің сайтында қарау

Жаңалықтар тізіміне көшу

Пікірлер


Чтобы оставлять комментарии авторизуйтесь