Меню KDT

БЛОГ РУКОВОДИТЕЛЯ

введите текст

ОБРАЗОВАННАЯ СТРАНА

bilim land

block2_eop.png?_=1495530586
<

 ВЫБОР 

введите текст

Бастауыш сынып мұғалімі Оспанова Гүлнара Төлебайқызының математика пәнінен "Азайтуға берілген есептер" атты сабағы.

Пәні

Математика

Мектеп «Жалтыр негізгі мектебі» КММ

Бөлім

 

Сабақтың тақырыбы:

Азайтуға берілген  есептер

Күні:

 

Мұғалімнің аты-жөні: Оспанова Г.Т.

 

Сынып: 1 сынып

Қатысқандар: 15

 

Қатыспағандар: 0

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Қосу және азайту амалдарының   компаненттері мен  нәтижелерінің арасында  байланысты анықтау белгісіз компоненттерін табу

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Сандардың орнын  ауыстыра алады, есептей алады.сандарды таниды.

 

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Өрнектің құрамын есептей алады,сұраққа байланысты есептерді шығара алады

 

Кейбір оқушылар орындай алады:

Қабілетті оқушылар екі амалмен орындалатын есептерді шығарады,қосымша логикалық есепті ойланады,бағдарлайды.

 

Тілдік мақсат:

 

Оқушылар орындай алады:

Азайту амалының компоненттерін айтады,есептің мәтінін оқиды.

 

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Азайту, сан,есеп /вычитание,число,задача/ reduction.san.report

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін сай келетін тіл стилі:

Талқылауға арналған сұрақтар:

 

Қосу амалымен азайту амалының қандай айрмашылығы бар?

Белгісіз компанентерді қалай табамыз?

 

Не себепті деп ойлайсыз …?

.... қосу амалында қосылғыштардың орны   ауысқанымен қосындының мәні  ауыспайды.

Ал айырманың мәнінен азайтқышты азайту арқылы орындаймыз.

 

Ишара:: тренингке қатысады, ойындарға белсенді қатысады

 

Алдыңғы оқу

 

Қосу амалының компоненттерін ажыратып айту

Жоспар

 

Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы

 

 

1 Ынтымақтастық ортаны қалыптастыру/(сәлемдесу түрін орындаймын)

«Жұмбақ сандар» тренингі,кеспе сандар бойынша алақандарын соғу арқылы  оқушылар бір-біріне тілек айту   

2.  « Қосу» амалы тақырыбында оқушылар өз білімінің нәтижесі ретінде

Қосу амалының қандай компаненттерін білесіңдер?

 «Жұбыңды тап» ойынын ұйымдастырамын

 

                    +          ҚОСУ     қосылғыш

 

Қосындының мәні      1+2   

3.  «иә және жоқ» ойыны

Мұғалім оқушыларға   дайындалған 10 сұрақты оқи отыра, жауаптың дұрыстығына назар аудару, ойлану,мүмкіндік туады.

1)      1+3 қосқанда 2 болады.

2)      1 қыркүйек - Наурыз мерекесі

3)       6 саны  -5-тен үлкен ...

4.Белсенді оқыту.  Жекелей жұмыс  (карточкамен жұмыс)

Әр оқушыға 1тапсырмадан беріледі

·         1оқушыға:6-3

·         2оқушыға:2+3:

·         3оқушыға:8-4:

·         4 оқушыға  Асылда 7кітапша бар.Ол  үш кітапшаны Ердосқа берді. Асылда неше кітапша қалды

Критерийлер

1.Есепті шығара алады

2.Есепті шығаруда  амалдарды қолданады

Дискрипторлар

1.1. есепті түсініп оқиды

1.2. есептің берілгенін анықтайды

1,3.есепті шығаруда  амалдарды ойластырады

2.1.шығару амалдарын біледі, шығарады

2.2. есепті  дәлелдейді.

Оқушылар өзара бірін-бірі бағалайды

Бағдаршам  суреттерімен бағалайды

Қосу амалының компаненттері  қалай аталады?

Азайту амалының компоненттері калай аталады?

Қосу мен азайту амалдарының қандай байланыс барын анықтадың?

Түйіндеме сөздерді дауысталуын естірту

«азайту», «сан», «есеп»-қазақша, орысша, ағылшынша дауысталғанын естиді.

Тақырып  пен   мақсатты   қоя   отыра,

балалар  тапсырмаларды орындай  отыра не байқадыңдар?

Қосу мен азайту амалындарында  қандай  ортақ  қасиеттерді  аңғардыңдар?

 Осы амалдардың  қандай айырмашылықтарын байқадыңдар?

Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай деп ойлайсыңдар?

Жетістік кретерийлері

-азайтуға берілген есепті танып,оқиды.

-азайтуға    берілген есепті     шығара алады.

-ұқсас есептерді өмірде қолданады 

 

АКТ-баяу музыкамен орындалады.

 

 

Суреттер бойынша

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ҚБ-фишкалар

 

 

 

 

 

 

 

 

Жекелей   карточка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ҚБ-арнаулы белгі « гүл» суреті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үштілдік (тыңдалым)

 

 

Қимылдарын бір оқушы  көрсету

 

 

 

 

 

 

Ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа сабақтың ашылуы

«Жайлауға» саяхат жасайық.

Сурет арқылы өрнектер құрастыру

Сендерге теледидардан  «Балапан» арнасын көресіңдер ме?

Сендерге қандай мултьфильмдер ұнайды?

Ендеше  біз «Әли мен Айя» бірге саяхатқа шығамыз

 «Атайдың» тапсырмасы

1. тапсырма:  Суретке қара.Суретте қандай құстар бейнеленген?

Суықторғай туралы есепті шығар

Жемсалғышта 5 суықторғай отырған.Екі суықторғай ұшып кетті. Жемсалғышта неше суықторғай қалды?

Кесте құрастыру,  сызбалы суретті пайдалану.

 сурет бойынша азайтуға өз есебіңді  құрастыр

а)

Құс атауы

болғаны

Ұшып кетті

Қалғаны

Суықторғай

5

2

?

 

 

 

 

 

Ә) оқулықтағы сызба суретпен жұмыс-53 бет жұмыс жүргізеді.

2- тапсырма «Әжейдің»тапсырмасын орындап көрейік.

Гауһар 20 күн бойы  құстарды бақылады.Құстардың 5 күн жемсалғышқа  келмегенін байқады.Ал қалған күндерде  олар жиі келіп  жүрді.Құстар неше күн жемсалғышқа келді?

Санды өрнектерді оқы,олардың мәнін табу(белгілік сурет,сызбаны пайдалану)

Барлығы-20 күн  --(күн сурет)

Келмегені-(5 күн ай суреті)

Келгені-?   (жұлдызша суреті)

9-5        7-4                      10-3                 25-5

14-4       12-6                   70-40               18-9

16-8         20-5

Түйіндеме сөздерді  оқушылар  қайталап  айтады -3 рет

Сергіту сәтін өткізу

 1,2,3, білекте күш,

4,5,6, айнала қара жалпы,

7,8,9,10 орныңа қон.

3- тапсырма. Белсенді оқыту «Әлидің» тапсырмасын орындап көрейік .

Әр жұпталған  оқушыға 2 тапсырманы орындауға  ұсынылады.

1жұп              2 жұп               3 жұп

10-2             50-30                     15-10

 7-5                10-8                     19-6

Есептерді ажыратады , шапшаң шығаруға үйренеді.Жұптасып өзара талдау жасап саралайды .

Сабақтағы  түйіндеме сөздерді  дауыстап үш тілде оқиды.

Әли мен Айяның саяхаты аяқталды. Айя сендерге  шығармашылық тапсырманы ұсынып отыр.

1,2,3,4,5 цифрларын пайдаланып, азайту амалымен есептер құрастырып келіңдер.

 

 

Бүгінгі тақырып бойынша не есте қалды, соны смайликке жазады да,көңіл күйлері қандай екенін білдіреді.

 

Пәнаралық байланыс

Дүниетану

 

 

 

 

 

 

 

АКТ пайдалану

( Мульт.үзінді)

 

 

 

 

 

 

 

Моделдеу  әдісі(кесте толтыру)

 

 

 

 

 

 

 

ҚБ-жұлдызша,фишка беру

 

 

 

 

 

Пәнаралық байланыс

 

 

 

 

 

Дефф кезең

Сыныппен, жекелей

 

 

1

Үштілдік (айтылым

 

 

 

Дефф кезең

(Жұптық ,жазбаша)

 

 

ҚБ-жұлдызша 

 

 

Үштілдік (оқытылым)

 

Кері байланыс

КБ смайлик

 

Соңы

 

 

 

 

Сабақты қортындылау

Бүгін сабақта  азайту  ұғымынына қатысты қандай  қағидалар есте қалды?

Қандай  есептерде азайту таңбасын қалай пайдаланамыз?

Қолдану жолдары қандай болады?

Қандай түйіндеме сөздерді  оқыдық? Қайталап айтқызу

 

 

 

 

 

 

Үштілдік (оқытылым)

 

Қосымша мәліметтер

 

Саралау – оқушыға

мейлінше қолдау

көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Қабілетті

оқушыға тапсырманы

қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін

тексеруді қалай

жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс –Денсаулық жəне қауіпсіздік,

АКТ-мен байланыс.

Құндылықтармен байланыс

(тəрбие элементі).

Белсенді оқыту,жеке, жұптық,топтық

бірлескен оқыту

дефференциалды кезең

 

КБ-фишка,жұлдызша,смайлик,гүлдер.

 

 

 

Дүниетану,жаратылыстану

Ынтымақтастық орта қалыптастыру.

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері

орындалды ма?Бүгін оқушылар

не үйренді?Сабақ қалай өтті,

қандай деңгейде өтті?Жоспарланған

саралау жақсы іске асты ма?

(тапсырмалар сəйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгерістер

енгіздім

 

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта

берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

 

Қорытынды баға                       Оқушылар сабақ бойы неше фишка, неше жұлдызша жиналғаны бойынша  қортынды бағаны  шығарамын.

 


Жаңалықты мекеменің сайтында қарау

Жаңалықтар тізіміне көшу

Пікірлер


Чтобы оставлять комментарии авторизуйтесь